نمایه نویسندگان

ا

  • ابوالحسنی، منصوره تبییـن فرایند شکل‌گیری مفهوم استعداد مبتنی بر تحلیل شبکه واژگانی در قرآن کریم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 5-27]
  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه پدیدارشناسی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری هویت ایرانی– اسلامی جوانان از دیدگاه متخصصان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 53-76]
  • اچرش، شیدا مرور آسیب‏شناسانه رویکرد تفکیکی در تعلیم و تربیت در ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 147-163]
  • احمدزاده، رضا نقش میانجی گر راهبردهای فراشناختی درارتباط بین باورهای معرفت شناختی با یادگیری خودراهبر در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 123-146]
  • اخوت، احمدرضا تبییـن فرایند شکل‌گیری مفهوم استعداد مبتنی بر تحلیل شبکه واژگانی در قرآن کریم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 5-27]
  • ادیب منش، مرزبان تحلیل مبانی فلسفی مولفه های برنامه درسی معنوی در دوره ابتدایی و متوسطه [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 191-211]
  • اسماعیلی، معصومه تبییـن فرایند شکل‌گیری مفهوم استعداد مبتنی بر تحلیل شبکه واژگانی در قرآن کریم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 5-27]
  • امینی، محمد ارزیابی کاریزمای اساتید و نقش آن در برنامه‌درسی تجربه‌شده (مورد مطالعه: دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان) [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 203-221]
  • امینی، نوروز آسیب‌شناسی تربیتی سطحی‌نگری در مواجهه با نمادهای دینی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 73-96]

ب

  • باختری، هاجر واکاوی مولفه‌های مسئولیت‌اجتماعی در کتب‌درسی مطالعات‌اجتماعی دوره‌ابتدایی مبتنی برآموزه‌های نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 165-189]
  • باقرپور، معصومه پیش‌بینی فضیلت‌گرایی معلمان براساس مؤلفه‌های «سرمایه معنوی» و «التزام حرفه‌ای» [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 77-95]
  • باقری، فریبرز پدیدارشناسی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری هویت ایرانی– اسلامی جوانان از دیدگاه متخصصان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 53-76]
  • برادران، مریم «مدرسه صالح» کانون تحقق حیات طیبه با تأکید بر جامعه محلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 5-25]
  • بهرامی، حسین بایسته های حکومت اسلامی در سیاستگذاری تعلیم و تعلم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 243-257]
  • بهرامی احسان، هادی تبییـن فرایند شکل‌گیری مفهوم استعداد مبتنی بر تحلیل شبکه واژگانی در قرآن کریم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 5-27]
  • بهشتی، سعید تربیت سیاسی از منظر قرآن کریم با رویکرد تدبر سوره‌ای [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 223-242]
  • بیرمی پور، علی مرور آسیب‏شناسانه رویکرد تفکیکی در تعلیم و تربیت در ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 147-163]
  • بیطرفان، فاطمه سادات استعارۀ تربیتی سفر [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 121-141]

ج

  • جعفری فر، زهره آسیب شناسی برنامه های آموزش قرآن در مدارس ابتدایی از نگاه متخصصان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 97-121]

ح

  • حسین پور تنکابنی، رسول تربیت معنوی و بایسته‌های معنویت‌گرایی در بینش، مَنِش و کُنِش رضوی (ع) [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 53-72]
  • حسینی، سید علی تقویت اندیشه‌ورزی کودکان با استفاده از کتاب «داستان راستان» [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 213-228]
  • حمله‏ داری، سعیده ساخت و اصلاح شخصیت اخلاقی و عوامل مؤثر بر آن از دیدگاه شهید مطهری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 165-182]

خ

  • خسروی مراد، لیلا آسیب شناسی برنامه های آموزش قرآن در مدارس ابتدایی از نگاه متخصصان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 97-121]

د

  • داودآبادی، محسن بایسته های حکومت اسلامی در سیاستگذاری تعلیم و تعلم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 243-257]
  • دهقان کلور، محمدصادق نقش توحیدگرایی در تربیت اخلاقی بر اساس دیدگاه علامه طباطبائی(ره) [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 27-52]
  • دوجی، سامیا پیش‌بینی فضیلت‌گرایی معلمان براساس مؤلفه‌های «سرمایه معنوی» و «التزام حرفه‌ای» [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 77-95]

ر

  • راشدی، معصومه پدیدارشناسی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری هویت ایرانی– اسلامی جوانان از دیدگاه متخصصان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 53-76]
  • رحیمی، حمید ارزیابی کاریزمای اساتید و نقش آن در برنامه‌درسی تجربه‌شده (مورد مطالعه: دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان) [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 203-221]
  • رزم ازما، پری تحلیل محتوای کتاب‌های مطالعات اجتماعی مقطع ابتدایی از نظر میزان توجه به هویت ملی و هویت دینی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 241-256]
  • رشیدی، شیرین تربیت سیاسی از منظر قرآن کریم با رویکرد تدبر سوره‌ای [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 223-242]
  • رضازاده، مریم محورها و مولفه های شاگردپروری بانو مجتهده امین [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 229-240]

س

  • سبکتکین، مریم ارزیابی کاریزمای اساتید و نقش آن در برنامه‌درسی تجربه‌شده (مورد مطالعه: دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان) [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 203-221]
  • سرداری، باقر نقش میانجی گر راهبردهای فراشناختی درارتباط بین باورهای معرفت شناختی با یادگیری خودراهبر در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 123-146]
  • سیدین، زهرا سادات واکاوی مولفه‌های مسئولیت‌اجتماعی در کتب‌درسی مطالعات‌اجتماعی دوره‌ابتدایی مبتنی برآموزه‌های نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 165-189]

ش

  • شمشیری، بابک ریشه ها، علل و پیامدهای کینه‏ توزی از منظر آموزه ‏ها و اخلاق اسلامی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 143-164]
  • شیروانی شیری، علی ریشه ها، علل و پیامدهای کینه‏ توزی از منظر آموزه ‏ها و اخلاق اسلامی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 143-164]

ص

  • صالحی متعهد، زهرا واکاوی مولفه‌های مسئولیت‌اجتماعی در کتب‌درسی مطالعات‌اجتماعی دوره‌ابتدایی مبتنی برآموزه‌های نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 165-189]
  • صانعی مهری، زهره تحلیل محتوای کتاب‌های مطالعات اجتماعی مقطع ابتدایی از نظر میزان توجه به هویت ملی و هویت دینی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 241-256]

ع

  • عابدینی، روح‌اله تربیت سیاسی از منظر قرآن کریم با رویکرد تدبر سوره‌ای [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 223-242]
  • علوی، سیدحمیدرضا تحلیل محتوای کتاب‌های بخوانیم، بنویسیم، و هدیه‌های آسمان ابتدایی (تألیف‌های جدید) بر اساس مؤلفه‌های شادی از منظر اسلام [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 183-202]
  • علیزاده، مژده تحلیل محتوای کتاب‌های بخوانیم، بنویسیم، و هدیه‌های آسمان ابتدایی (تألیف‌های جدید) بر اساس مؤلفه‌های شادی از منظر اسلام [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 183-202]

ف

  • فیضی، زهرا آسیب شناسی برنامه های آموزش قرآن در مدارس ابتدایی از نگاه متخصصان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 97-121]

ق

  • قریبی، علی آسیب‌شناسی تربیتی سطحی‌نگری در مواجهه با نمادهای دینی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 73-96]
  • قنداق سازان، محمدحسین نقش توحیدگرایی در تربیت اخلاقی بر اساس دیدگاه علامه طباطبائی(ره) [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 27-52]

ک

  • کافی موسوی، اباذر محورها و مولفه های شاگردپروری بانو مجتهده امین [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 229-240]
  • کریمی، وجیهه تحلیل و تبیین تاثیر مولفه های مدیریتی، ساختاری و نگرشی فرهنگ برتولید علوم انسانی در دانشگاه اسلامی: بررسی وضع موجود در دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 97-120]
  • کیانی، مسعود ارزیابی کاریزمای اساتید و نقش آن در برنامه‌درسی تجربه‌شده (مورد مطالعه: دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان) [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 203-221]

م

  • محصص، مرضیه مبانی و مؤلفه‌های رفتار آوایی در سازمان‌های آموزشی با نگرشی بر آموزه‌های نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 29-52]
  • محمدی چابکی، رضا استعارۀ تربیتی سفر [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 121-141]
  • مراد نجف آبادی، زهره محورها و مولفه های شاگردپروری بانو مجتهده امین [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 229-240]
  • موسوی زاده، روح الله ساخت و اصلاح شخصیت اخلاقی و عوامل مؤثر بر آن از دیدگاه شهید مطهری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 165-182]
  • موسی زاده، زهره پدیدارشناسی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری هویت ایرانی– اسلامی جوانان از دیدگاه متخصصان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 53-76]
  • میرزامحمدی، محمد حسن تقویت اندیشه‌ورزی کودکان با استفاده از کتاب «داستان راستان» [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 213-228]

ن

  • نجفی، حسن نقش توحیدگرایی در تربیت اخلاقی بر اساس دیدگاه علامه طباطبائی(ره) [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 27-52]
  • نصرتی، شادی تقویت اندیشه‌ورزی کودکان با استفاده از کتاب «داستان راستان» [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 213-228]
  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم تحلیل و تبیین تاثیر مولفه های مدیریتی، ساختاری و نگرشی فرهنگ برتولید علوم انسانی در دانشگاه اسلامی: بررسی وضع موجود در دانشگاه پیام نور [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 97-120]
  • نیری پور، زهرا سادات «مدرسه صالح» کانون تحقق حیات طیبه با تأکید بر جامعه محلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 5-25]

و